PL EN DE
herb.png
Hel-poczatek_polski.png
Awaria energetyczna w dniu 28/29.01.2011
Sobota, 29-01-2011 Opublikował/a: Marek Dykta Liczba wyświetleń: 6664
PDF
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
W dniu 28 stycznia 2011 roku około godziny 22:10 wystąpiła awaria zasilania energetycznego na linii średniego napięcia pomiędzy Helem, a Juratą. Awaria ta została usunięta około godziny  23:50.

Jednocześnie wystąpiła kolejna awaria na linii niskiego napięcia w części zasilania miasta Hel. Ta awaria została usunięta dopiero w godzianch porannych.

Jednocześnie przekazuję aktualne informacje kontaktowe (po zmianie nr telefonów):

ENERGA - Biuro Obsługi Klienta w Wejherowie

energa

Tel.: (58) 5728200(58) 5728200
czynne: 
poniedziałek, czwartek 9.30-17.00, wtorek, środa, piątek 7.00-14.30
E-mail:
Strona www: www.energa.pl

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Korzystanie z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) to prosty i wygodny sposób kontrolowania swoich płatności za zużycie energii elektrycznej. Z każdego miejsca i o każdej porze można za jego pomocą sprawdzić saldo swojego rachunku, prześledzić na podstawie wystawionych faktur historię zużycia energii, a także zwrócić się do nas z wieloma innymi sprawami związanymi z dostawą energii.

Więcej informacji o eBOK

www.ebok.energa.pl
czynne: non-stop

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta

 
dla telefonów stacjonarnych 801 363 742 begin_of_the_skype_highlighting              801 363 742      end_of_the_skype_highlighting (801 ENERGA)
dla telefonów komórkowych 24 266 24 24 begin_of_the_skype_highlighting              24 266 24 24      end_of_the_skype_highlighting
czynne:  poniedziałek - piątek w godz. 8.00 - 20.00



991

z telefonów komórkowych: (58) 6785997
Wyślij link mailem
PDF
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
g+.png
yo.jpg
newsletter-left.jpg
wirus.jpg
kamery-left.jpg
pogoda-left.jpg
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Nd
 
1
2
3
4
5
6
 
1
2
3
4
5
6