Jednocześnie wystąpiła kolejna awaria na linii niskiego napięcia w części zasilania miasta Hel. Ta awaria została usunięta dopiero w godzianch porannych.
Jednocześnie przekazuję aktualne informacje kontaktowe (po zmianie nr telefonów):
ENERGA - Biuro Obsługi Klienta w Wejherowie
czynne:
poniedziałek, czwartek 9.30-17.00, wtorek, środa, piątek 7.00-14.30
E-mail:
Strona www: www.energa.pl
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Korzystanie z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) to prosty i wygodny sposób kontrolowania swoich płatności za zużycie energii elektrycznej. Z każdego miejsca i o każdej porze można za jego pomocą sprawdzić saldo swojego rachunku, prześledzić na podstawie wystawionych faktur historię zużycia energii, a także zwrócić się do nas z wieloma innymi sprawami związanymi z dostawą energii.
www.ebok.energa.pl
czynne: non-stop
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta
dla telefonów stacjonarnych 801 363 742 begin_of_the_skype_highlighting 801 363 742 end_of_the_skype_highlighting (801 ENERGA)
dla telefonów komórkowych 24 266 24 24 begin_of_the_skype_highlighting 24 266 24 24 end_of_the_skype_highlighting
czynne: poniedziałek - piątek w godz. 8.00 - 20.00