PL EN DE
herb.png
Hel-poczatek_polski.png
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Środa, 09-12-2009 Opublikował/a: Marek Dykta Liczba wyświetleń: 2741
PDF
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Burmistrz Helu ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy - stanowisko urzędnicze:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH

w jednostce realizującej projekt, współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej ma terenie Miasta Helu".
-------------------------------------

Burmistrz Helu

Hel, dnia 9 grudnia 2009 roku.

Znak sprawy: RO-1110-4/09

Burmistrz Helu

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

1. Podstawa prawna ogłoszenia i przeprowadzenia naboru:
Art. 2 ust. 3, art. 6 ust. 1, 2 i 3, art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (z 2008 r. Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), „Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Helu” (zarządzenie burmistrza Helu Nr 6/0152/2009 z dnia 23 lutego 2009 roku).

2. Nazwa i adres jednostki ogłaszającej nabór:


Urząd Miasta Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel

3. Stanowisko urzędnicze, na które prowadzony jest nabór:

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH

w jednostce realizującej projekt

współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej ma terenie Miasta Helu"

– umowa na czas określony, pełny wymiar czasu pracy,

4. Wymagania, jakie musi spełnić osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku:

1) Wymagania niezbędne (konieczne):

· wykształcenie wyższe o kierunku: budownictwo, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, lub wykształcenie wyższe i minimum 5 letnia praktyka w realizacji przedsięwzięć wodno-kanalizacyjnych,

· znajomość procedur prowadzenia inwestycji zgodnie z wymogami prawa budowlanego i uwarunkowań środowiskowych,

· posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,

· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

· nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne,

· posiadanie nieposzlakowanej opinii,

· wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.),

· znajomość języka polskiego,

· praktyczna znajomość pakietu MS Office 2007 lub Open Office,

· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

· samodzielność w pracy, komunikatywność, kultura osobista,

· dyspozycyjność, sumienność, sprawność, bezstronność,

· umiejętność planowania i organizacji pracy.

2) Wymagania dodatkowe (pożądane):

· uprawnienia budowlane wykonawcze lub projektowe w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

· znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

· znajomość problematyki związanej z Funduszami UE,

· umiejętność pracy w zespole,

· umiejętność podejmowania decyzji,

· radzenie sobie w sytuacjach stresowych,

· zorientowanie na rezultaty pracy,

· nastawienie na rozwój.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:

· przestrzeganie procedur, instrukcji wdrażania i realizacji Projektu realizowanego ze środków Funduszu Spójności, umowy o dofinansowanie zawartej pomiędzy WFOŚiGW, a beneficjentem środków z Funduszu Spójności,

· przygotowanie, aktualizowanie, weryfikacja projektów technicznych, prowadzenie postępowań związanych z uzyskiwaniem decyzji administracyjnych w zakresie procesu budowlanego,

· monitorowanie postępu robót budowlanych,

· przygotowywanie wystąpień do odpowiednich organów władzy państwowej, samorządowej, osób prawnych lub prywatnych w związku z potrzebami realizacji procedur prawnych w trakcie realizacji prac budowlanych,

· sprawozdawczość z postępu robót i realizacji zakresu rzeczowego kontraktów,

· udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji,

· sporządzanie sprawozdań i raportów z realizacji inwestycji oraz niezbędnych materiałów i analiz w tym zakresie;

· prowadzenie korespondencji tematycznej;

· udział w przygotowywaniu procedur zamówień publicznych, w tym w szczególności opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, treści umów, itp.,

· koordynowanie procesu budowlanego,

· nadzorowanie przestrzegania prawa budowlanego i warunków bezpieczeństwa przez wykonawców prac budowlanych,

· opracowywanie i gromadzenie dokumentacji rzeczowej;

· przekazywanie informacji o zawartych kontraktach na potrzeby ewidencji
i sprawozdawczości;

· pomoc Wykonawcy w uzgodnieniach projektów, do których wykonania jest zobowiązany na podstawie kontraktu;

· kontakty z właścicielami posesji w celu uzgodnień lokalizacji przyłączy;

· sporządzanie i aktualizowanie Planów Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych
w zakresie rzeczowym oraz monitorowanie ich realizacji;

· współpraca z inspektorami nadzoru budowlanego w zakresie rzeczowym dla Projektu;

· rozliczenie kontraktów oraz wyliczenie efektu ekologicznego;

· wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez pełnomocnika ds. realizacji projektu oraz Kierownika Jednostki Realizującej Projekt.

6. Wymagane dokumenty:

· CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze wraz z motywacją,

· kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny w sekretariacie Urzędu Miasta Helu lub na stronie internetowej w zakładce BIP),

· kserokopie świadectw pracy,

· kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

· inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach lub odbytych szkoleniach,

· oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,

· oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopię dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia za terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub kserokopię dokumentu poświadczającego posiadane obywatelstwo,

· oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,

· oświadczenie o nie byciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego, ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnienie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku kandydata nieposiadającego obywatelstwa polskiego odpowiedniego dokumentu równoważonego,

· oświadczenie o nie byciu skazanym za przestępstwa, o których mowa w art. 45 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2014 ze zm.),

· oświadczenie o nie byciu karanym karą zakazu pełnienia funkcji związanych zdysponowaniem środkami publicznymi, a których mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 ze zm.),

· oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.),

· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Urząd Miasta Helu danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),

· spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.


7. Termin i miejsce składania dokumentów:


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Helu lub przesyłać pocztą na adres:

Urząd Miasta Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel.

z dopiskiem „nabór na stanowisko specjalista ds. technicznych",
w nieprzekraczalnym terminie do dnia:

21.12.2009 r. godz. 9.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Helu).


8. Dodatkowe informacje o naborze:

· Wyniki naboru oraz informacje o wynikach kolejnych etapów naboru (I etap - analiza dokumentów aplikacyjnych i ocena spełnienia warunków formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze, II etap – ocena merytoryczna złożonych dokumentów oraz rozmowa kwalifikacyjna), umieszczone będą w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.hel.eu (menu przedmiotowe, zakładka PRACA – OFERTY; OGŁOSZENIA
O NABORZE NA STANOWISKA URZĘDNICZE) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Helu.

· Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Helu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

· Jeśli podania aplikacyjne nie będą spełniały wszystkich wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze, nie zostaną dopuszczone do dalszych etapów naboru.

· Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu burmistrza Helu Nr 6/0152/2009 z dnia 23 lutego 2009 roku w sprawie „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Helu”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Miasta Helu.

· Referat organizacyjny Urzędu Miasta Helu będzie informował (listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

· Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w referacie organizacyjnym w okresie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Urząd nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

· Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Referacie organizacyjnym Urzędu Miasta Helu, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o nie byciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego
z Krajowego Rejestru Karnego.

Zastępca burmistrza Helu
/-/
Jarosław Pałkowski
Wyślij link mailem
PDF
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
g+.png
yo.jpg
newsletter-left.jpg
wirus.jpg
kamery-left.jpg
pogoda-left.jpg
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Nd
 
1
2
3
4
5
6
 
1
2
3
4
5
6