PL EN DE
herb.png
Hel-poczatek_polski.png
XXVII sesja Rady Miasta Helu
Wtorek, 22-06-2021 Opublikował/a: Mirela Figurska Liczba wyświetleń: 62
PDF
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się

Zawiadomienie

Informuję, że 30 czerwca 2021 r. (środa) zwołuję XXVII sesję Rady Miasta Helu, która odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Helu. Początek posiedzenia planowany jest o godz. 9:00.

Porządek obrad:

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Stwierdzenie quorum oraz prawomocności obrad.

3. Przyjęcie porządku obrad.

4. Przyjęcie protokołu z XXVI sesji.

5. Interpelacje i pytania w sprawach bieżących.

6. Wnioski i informacje.

7. Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Miasta Helu.

8. Odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski zgłoszone przez komisje rady i radnych na poprzednich  sesjach oraz między sesjami.

9. Sprawozdanie burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.

10. Sprawozdanie burmistrza z wykonania uchwał rady.

11. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:

a) Raport o stanie Gminy Miejskiej Hel, w tym:

• przedstawienie Raportu,

• wystąpienie burmistrza Helu,

• debata nad Raportem*,

• podjęcie uchwały w sprawie udzielenia burmistrzowi Helu wotum zaufania (projekt uchwały
nr 33/2021),

b) sprawozdanie z wykonania budżetu miasta Helu za 2020 rok, w tym:

• przedstawienie sprawozdania burmistrza Helu z wykonania budżetu miasta,

• przedstawienie stanowisk komisji stałych dotyczących wykonania budżetu,

• przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej dotyczącej sprawozdania burmistrza Helu

    z wykonania budżetu,

• przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku dotyczącej sprawozdania burmistrza Helu z wykonania budżetu,

•  dyskusja nad sprawozdaniem i przedstawionymi uwagami,

•  podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego

wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Helu za 2020 rok (projekt uchwały

nr 34/2021);

•  odczytanie opinii Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia (nieudzielenia) absolutorium

dla burmistrza Helu,

• przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku dotyczącej uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla burmistrza Helu,

• dyskusja nad wykonaniem budżetu,

• podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla burmistrza Helu (projekt uchwały
nr 35/2021),

c) projekt uchwały nr 36/2021 w sprawie zmian w budżecie miasta Helu na 2021 rok,

d) projekt uchwały nr 37/2021 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Helu,

e) projekt uchwały nr 38/2021 w sprawie oddania w dzierżawę gruntu położonego
w  mieście Helu,

f) projekt uchwały nr 39/2021 w sprawie oddania w dzierżawę gruntu położonego
w  mieście Helu,

g) projekt uchwały nr 40/2021 w sprawie sprzedaży nieruchomości  położonej w  mieście Helu.

12. Sprawozdania i informacje.

a) Wytyczne do projektu budżetu miasta na rok 2022.

b) Plany przedsięwzięć promocji miasta w sezonie letnim.

13. Odpowiedzi na pytania i informacje w sprawach bieżących.

14. Zamknięcie posiedzenia.

Informuję, że obrady Rady miasta Helu są transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk (podstawa prawna art. 20 ust. 1b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym). Uczestnicząc w sesji rady wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie i upublicznianie swoich danych osobowych w myśl art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. - tzw. RODO.

 Przewodniczący rady

/-/ Marek Chroń

*Zgodnie z art. 28aa ust. 4,5,6 i 8 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506) Rada Gminy rozpatruje raport. Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie nad raportem o stanie gminy radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych. W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy gminy mogą zabierać głos.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień (tj. do 26 czerwca br.), na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

 

 

 

Wyślij link mailem
PDF
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
g+.png
yo.jpg
newsletter-left.jpg
wirus.jpg
kamery-left.jpg
pogoda-left.jpg
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Nd
 
1
2
3
4
5
6
 
1
2
3
4
5
6