RAPORT Z BADANIA ANKIETOWEGO „POPRAWA JAKOŚCI OBSŁUGI INTERESANTÓW URZĘDU MIASTA HELU”
Czwartek, 20-08-2009 Opublikował/a: Urząd Miasta
Liczba wyświetleń: 1414Następna
PDF
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
W obecnych czasach podstawowym celem funkcjonowania Urzędu Miasta Helu jest
staranne wykonywanie powierzonych mu zadań, zaspokajanie potrzeb interesantów oraz innych podmiotów, poprzez stworzenie obiektywnych, dogodnych i przyjaznych warunków opartych na praworządności.
Chcąc zbadać problematykę w jaki sposób urząd może utrzymywać jakość obsługi interesantów na wysokim poziomie, przeprowadzone zostało badanie mające ocenić poziom usług świadczonych przez Urząd Miasta Helu.
Celem badania jest poprawa jakości obsługi interesantów Urzędu Miasta Helu.
Chcąc zbadać problematykę w jaki sposób urząd może utrzymywać jakość obsługi interesantów na wysokim poziomie, przeprowadzone zostało badanie mające ocenić poziom usług świadczonych przez Urząd Miasta Helu.
Celem badania jest poprawa jakości obsługi interesantów Urzędu Miasta Helu.
Raport z badań znajduje się w załączniku do pobrania