PL EN DE
herb.png
Hel-poczatek_polski.png
RAPORT Z BADANIA ANKIETOWEGO „POPRAWA JAKOŚCI OBSŁUGI INTERESANTÓW URZĘDU MIASTA HELU”
Czwartek, 20-08-2009 Opublikował/a: Urząd Miasta Liczba wyświetleń: 1414
PDF
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
raport

W obecnych czasach podstawowym celem funkcjonowania Urzędu Miasta Helu jest
staranne wykonywanie powierzonych mu zadań, zaspokajanie potrzeb interesantów oraz innych podmiotów, poprzez stworzenie obiektywnych, dogodnych i przyjaznych warunków opartych na praworządności.
Chcąc zbadać problematykę w jaki sposób urząd może utrzymywać jakość obsługi interesantów na wysokim poziomie, przeprowadzone zostało badanie mające ocenić poziom usług świadczonych przez Urząd Miasta Helu.
Celem badania jest poprawa jakości obsługi interesantów Urzędu Miasta Helu.



Raport z badań znajduje się w załączniku do pobrania

Wyślij link mailem
PDF
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
g+.png
yo.jpg
newsletter-left.jpg
wirus.jpg
kamery-left.jpg
pogoda-left.jpg
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Nd
 
1
2
3
4
5
6
 
1
2
3
4
5
6