PL EN DE
herb.png
Hel-poczatek_polski.png
W poniedziałek 25 maja nastąpi kolejny etap odmrażania urzędów.
Poniedziałek, 25-05-2020 Opublikował/a: Żanna B. Sępińska Liczba wyświetleń: 188
PDF
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się

W poniedziałek 25 maja nastąpi kolejny etap odmrażania urzędów. Wszystkie urzędy w Polsce wracają do bezpośredniej obsługi obywateli.

Jak wynika z rozporządzenia Rady Ministrów z 16 maja 2020 r., od poniedziałku 25 maja urzędy administracji publicznej, w tym samorządowej, są zobowiązane do przywrócenia bezpośredniej obsługi obywateli z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych. Od najbliższego poniedziałku
w Urzędzie Miasta Helu będzie można również osobiście załatwiać sprawy.

Zgodnie z § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 878) możliwe jest wykonywanie wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, 
w szczególności sprawy z zakresu:

- rejestracji stanu cywilnego;

- ewidencji ludności i dowodów osobistych;

- pomocy społecznej;

- świadczenia usług komunalnych;

- administracji architektoniczno-budowlanej;

- ochrony środowiska.

Sprawy, które wymagają osobistej obsługi, będzie można załatwić przy zachowaniu poniższych środków ostrożności:

  1. Interesanci wpuszczani są do Urzędu Miasta Helu (od ul. Wiejskiej) pojedynczo, a w przypadku utworzenia się kolejki przed wejściem, należy zachować min. 1,5 m odległości pomiędzy osobami.
  2. Interesant powinien mieć zasłonięte usta i nos,
  3. Po wejściu do Urzędu każdy interesant zobowiązany jest do zdezynfekowania rąk (płyn do dezynfekcji jest dostępny przy wejściu).
  4. Po wejściu do Urzędu oraz wstępnej weryfikacji sprawy, interesant zostanie skierowany do sali nr 2 (sala konferencyjna), gdzie zorganizowany został punkt bezpośredniej obsługi interesanta.
  5. Obsługa interesantów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15.30.
  6. W wyjątkowych przypadkach interesant może zostać skierowany na stanowiska pracy w poszczególnych Referatach.

Zachęcamy Państwa do załatwiania spraw w Urzędzie Miasta Helu:

- e-mailem – stanowisk pracy i komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Helu można znaleźć tutaj: https:// https://bip.hel.eu/?wyswietl=37

- telefonicznie – telefony stanowisk pracy i komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Helu można znaleźć tutaj: https://bip.hel.eu/?wyswietl=37

- pocztą tradycyjną na adres:                                                                   

Urząd Miasta Helu

ul. Wiejska 50

84-150 Hel

- przez Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePuap: /umhel/SkrytkaESP

Wyślij link mailem
PDF
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
g+.png
yo.jpg
newsletter-left.jpg
wirus.jpg
kamery-left.jpg
pogoda-left.jpg
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Nd
 
1
2
3
4
5
6
 
1
2
3
4
5
6