RUSZA HEL SPOT
letnia akcja marki EB
Rusza HEL SPOT - nowa miejscówka nad Bałtykiem, do której sponsor - marka EB zaprasza wszystkich ludzi spragnionych dobrej zabawy, muzyki i relaksu w nieskrępowanej wakacyjnej atmosferze. HEL SPOT to także nowa platforma komunikacji marki, którą rozpoczyna dziś emisja spotu telewizyjnego. EB, marka piwa kojarzona z młodością i dobrą energią, na swoją letnią bazę wybrała Hel - miejsce, którego wakacyjny klimat przyciąga młodych młodzi ludzi z całego kraju. Pamiętając o swoich korzeniach, ale idąc z duchem czasu, marka zaprasza na HEL SPOT – wydarzenie, które ma szansę na stałe wpisać się do świadomości młodych ludzi, jako obowiązkowy punkt letnich podróży.
Gorące lato w HEL SPOT
Na najdalej wysuniętej plaży Półwyspu Helskiego przez całe wakacje funkcjonować będzie
miejsce tętniące muzyką i wibrujące dobrą energią. HEL SPOT to wszystko, czego potrzeba do
dobrych wakacji nad morzem. Kolorowy beach bar rodem z tropikalnych plaż, baza letnich
sportów, centrum artystycznych wydarzeń, kino i wiele innych atrakcji. Codziennie na plaży
odbywać się będę imprezy z najlepszymi DJ’ami. Zagrają: Flirtini, Chloe Martini, Last Robots,
Spisek Jednego, U Know Me Radio, Novika & Mr. Lex, Noz, Wasabi, Sympatique, Brainwash,
Laydj, Zeppy Zep, Matat Professionals, Kovvalsky.
Projekt startuje 29 lipca na plaży w mieście HEL. Jego zwieńczeniem będzie FINAŁ HEL SPOT,
czyli dwudniowa impreza, prawdziwa muzyczna uczta z najlepszymi polskimi i zagranicznymi
artystami. Wystąpią m.in.: De La Soul, Hercules & Love Affair, Monki, Łąki Łan, Taco Hemingway,
Xxanaxx, Miuosh i Tede.
Wstęp na Finał oraz wszystkie imprezy HEL SPOT jest bezpłatny. Dodatkowo w czasie Finału
organizator uruchomi specjalny transport z Trójmiasta do Helu i z powrotem.
Letnia zabawa w nowej kampanii EB 8 lipca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rusza emisja nowego spotu EB. Marka, która od początku swojego istnienia wyznaczała nowe standardy w komunikacji, nie bała się robić rzeczy nowych, świeżych i nieoczywistych, zaprasza swoich fanów do HEL SPOT. Luz, spontaniczność, muzyka, pozytywne wibracje, młodość i energia – 30-sekundowy film kręcony na Półwyspie Helskim, wprowadza konsumentów w wakacyjny nastrój i daje przedsmak tego, co wkrótce będzie się działo na plaży w Helu. W spocie wykorzystano dobrze znany fanom marki utwór „Sex Bomb” w nowej aranżacji Madofako (wokal: Mathilda Heberle, gitara: Gabriel Laderas).
Wydarzenie promuje intensywna kampania digitalowa, komunikacja na Facebooku i w punktach
sprzedaży. W sklepach w całej Polsce dostępna będzie także limitowana edycja puszki 500 ml
HEL SPOT. Kampania OOH obejmie Trójmiasto, Półwysep Helski i Warszawę. W stolicy powstaną również murale dedykowane akcji. Za działania ATL i digital marki EB odpowiada agencja Gong. Spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Organizatorem wydarzenia HEL SPOT jest agencja LIVE, działania PR – agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest. Projekt puszki przygotowała Agencja WILK.