Założenia projektu "Kampania promocyjna pierścienia Zatoki Puckiej".
Czwartek, 29-05-2014 Opublikował/a: Urząd Miasta
Liczba wyświetleń: 654Poprzednia
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Założenia projektu "Kampania promocyjna pierścienia Zatoki Puckiej".
Realizacja projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego - Działania 6.2 „Turystyka i dziedzictwo
kulturowe - Promocja i informacja turystyczna”.
Uczestnicy projektu:
Powiat Puck, Gmina Miejska Hel, Gmina Jastarnia, Gmina Władysławowo, Gmina Puck, Miasto Puck, Gmina Krokowa, Gmina Kosakowo.
Główne założenia projektu:
- podjęcie wspólnej promocji i działań informacyjnych,
- opracowanie wspólnych materiałów promocyjnych,
- opracowanie wspólnych standardów promocji,
- modernizacja i wzbogacenie treści regionalnego portalu informacyjnego NORDY,
- promocja portalu w Internecie,
- opracowanie metodologii badań ruchu turystycznego i przeprowadzenie pilotażowych ilościowych i jakościowych,
- przeprowadzenie szkoleń dla pracowników informacji turystycznej (stałych i sezonowych) oraz pracowników zajmujących się promocją i informacją turystyczną.
Budżet projektu - 400 000 zł
% zwrotu - 75 %
Wkład własny - 100 000 zł
Realizacja projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego - Działania 6.2 „Turystyka i dziedzictwo
kulturowe - Promocja i informacja turystyczna”.
Uczestnicy projektu:
Powiat Puck, Gmina Miejska Hel, Gmina Jastarnia, Gmina Władysławowo, Gmina Puck, Miasto Puck, Gmina Krokowa, Gmina Kosakowo.
Główne założenia projektu:
- podjęcie wspólnej promocji i działań informacyjnych,
- opracowanie wspólnych materiałów promocyjnych,
- opracowanie wspólnych standardów promocji,
- modernizacja i wzbogacenie treści regionalnego portalu informacyjnego NORDY,
- promocja portalu w Internecie,
- opracowanie metodologii badań ruchu turystycznego i przeprowadzenie pilotażowych ilościowych i jakościowych,
- przeprowadzenie szkoleń dla pracowników informacji turystycznej (stałych i sezonowych) oraz pracowników zajmujących się promocją i informacją turystyczną.
Budżet projektu - 400 000 zł
% zwrotu - 75 %
Wkład własny - 100 000 zł