PL EN DE
herb.png
Hel-poczatek_polski.png
Założenia projektu "Kampania promocyjna pierścienia Zatoki Puckiej".
Czwartek, 29-05-2014 Opublikował/a: Urząd Miasta Liczba wyświetleń: 654
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Założenia projektu "Kampania promocyjna pierścienia Zatoki Puckiej".

Realizacja projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego - Działania 6.2 „Turystyka i dziedzictwo
kulturowe - Promocja i informacja turystyczna”.

Uczestnicy projektu:
Powiat Puck, Gmina Miejska Hel, Gmina Jastarnia, Gmina Władysławowo, Gmina Puck, Miasto Puck, Gmina Krokowa, Gmina Kosakowo.

Główne założenia projektu:
- podjęcie wspólnej promocji i działań informacyjnych,
- opracowanie wspólnych materiałów promocyjnych,
- opracowanie wspólnych standardów promocji,
- modernizacja i wzbogacenie treści regionalnego portalu informacyjnego NORDY,
- promocja portalu w Internecie,
- opracowanie metodologii badań ruchu turystycznego i przeprowadzenie pilotażowych ilościowych i jakościowych,
- przeprowadzenie szkoleń dla pracowników informacji turystycznej (stałych i sezonowych) oraz pracowników zajmujących się promocją i informacją turystyczną.

Budżet projektu - 400 000 zł
% zwrotu - 75 %
Wkład własny - 100 000 zł



Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
g+.png
yo.jpg
newsletter-left.jpg
wirus.jpg
kamery-left.jpg
pogoda-left.jpg
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Nd
 
1
2
3
4
5
6
 
1
2
3
4
5
6