PL EN DE
herb.png
Hel-poczatek_polski.png
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Kierownik Jednostki Realizującej Projekt (JRP) współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej ma terenie Miasta Helu".
Czwartek, 29-05-2014 Opublikował/a: Urząd Miasta Liczba wyświetleń: 635
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się



baner



Hel, dnia 23.10.2009 roku.


Znak sprawy: RO-1110-2/09

Burmistrz Helu

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze


1. Podstawa prawna ogłoszenia i przeprowadzenia naboru:

Art. 2 ust. 3, art. 6 ust. 1, 2 i 3, art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (z 2008 r. Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), „Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Helu” (zarządzenie burmistrza Helu Nr 6/0152/2009 z dnia 23 lutego 2009 roku).


2. Nazwa i adres jednostki ogłaszającej nabór:

Urząd Miasta Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel.


3. Stanowisko urzędnicze, na które prowadzony jest nabór:


Kierownik Jednostki Realizującej Projekt (JRP)

współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,

projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej ma terenie Miasta Helu”

- pełny wymiar czasu pracy.


4. Niezbędne wymagania od kandydatów:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

4) nieposzlakowana opinia,

5) co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku kierowniczym,

6) wykształcenie wyższe, pożądane o kierunku ekonomicznym, zarządzania lub prawniczym,

7) znajomość przepisów o finansach publicznych, zamówieniach publicznych, rachunkowości oraz o ustroju samorządu gminnego,

8) umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office.


5. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

- dyspozycyjność,

- prawo jazdy kategorii B.


6. Zadania wykonywane na stanowisku:

W zakresie realizacji Projektu, Kierownik JRP organizuje i koordynuje pracę uczestników Projektu, zapewniając w szczególności:

  • zarządzanie i wdrażanie Projektu w zakresie rzeczowym i finansowym zgodnie z planem płatności, harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz harmonogramem realizacji Projektu;

  • prowadzenie rachunkowości Projektu;

  • sporządzanie i aktualizację planu płatności, harmonogramu rzeczowo - finansowego i harmonogramu realizacji Projektu;

  • opracowanie i uzgadnianie projektów kontraktów z wykonawcami oraz ich zawieranie;

  • opracowywanie i przekazywanie miesięcznych sprawozdań z realizacji Projektu oraz opracowywanie i aktualizację planu płatności w oparciu o podpisane kontrakty;

  • pozyskiwanie i przyjmowanie do realizacji projektów budowlanych dla zadań objętych Projektem wraz ze wszystkimi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy prawa polskiego;

  • przygotowywanie, zgodnie z zaleceniami WFOŚiGW, dokumentów przetargowych w formie określonej przez Komisję Europejską lub według zasad wskazanych przez EBOR;

  • przedłożenie wykonawcom dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji Projektu w zakresie ustalonym w podpisanych kontraktach;

  • współpracę z WFOŚiGW w trakcie przygotowywania przetargów i realizacji kontraktów;

  • organizowanie narad koordynacyjnych na terenie wykonywania prac budowlanych określonych Projektem;

  • realizację prac budowlanych zgodnie z polskim prawem budowlanym oraz zgodnie z harmonogramem realizacji Projektu;

  • sprawowanie właściwego nadzoru przez wyznaczony podmiot pełniący funkcję inżyniera kontraktu zgodnie z postanowieniami odpowiednich kontraktów;

  • nadzór i udział w przeprowadzanych próbach rozruchowych, rozruchach i odbiorach cząstkowych i końcowych części lub całości zadań objętych Projektem;

  • organizację przeprowadzenia kontroli finansowej całego Projektu zgodnie z Memorandum Finansowym przez niezależną, posiadającą odpowiednie uprawnienia, firmę audytorską w cyklu rocznym po upływie każdego roku obrachunkowego;

  • możliwość wglądu w realizację Projektu w każdej jego fazie przedstawicielom WFOŚIGW, Komisji Europejskiej, i innych uprawnionych instytucji.


7. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV) uwzględniający przebieg pracy zawodowej,

2) list motywacyjny,

3) dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych i umiejętności,

4) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.


8. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Helu lub przesyłać pocztą na adres:


Urząd Miasta Helu,

ul. Wiejska 50, 84-150 Hel.

z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika JRP",


w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06. 11. 2009 r.

(decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Helu).




8. Dodatkowe informacje o naborze:

Wyniki naboru oraz informacje o wynikach kolejnych etapów naboru (I etap - analiza dokumentów aplikacyjnych i ocena spełnienia warunków formalnych określonych
w ogłoszeniu o naborze, II etap - ocena merytoryczna złożonych dokumentów oraz rozmowa kwalifikacyjna), umieszczone będą w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.hel.eu (menu przedmiotowe, zakładka PRACA - OFERTY; OGŁOSZENIA O NABORZE NA STANOWISKA URZĘDNICZE) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Helu.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Helu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Jeśli podania aplikacyjne nie będą spełniały wszystkich wymagań formalnych zawartych
w ogłoszeniu o naborze, nie zostaną dopuszczone do dalszych etapów naboru.

Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu burmistrza Helu Nr 6/0152/2009 z dnia 23 lutego 2009 roku w sprawie „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miasta Helu”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Miasta Helu.

Referat organizacyjny Urzędu Miasta Helu będzie informował będzie (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w referacie organizacyjnym w okresie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów
za potwierdzeniem odbioru. Urząd nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu
1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miasta Helu, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o nie byciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Sądowego.


Zastępca burmistrza Helu

/-/

Jarosław Pałkowski
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
g+.png
yo.jpg
newsletter-left.jpg
wirus.jpg
kamery-left.jpg
pogoda-left.jpg
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Nd
 
1
2
3
4
5
6
 
1
2
3
4
5
6