JRP- zakres działania
Czwartek, 29-05-2014 Opublikował/a: Urząd Miasta
Liczba wyświetleń: 723Poprzednia
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Załączniki:
ZAKRES DZIAŁAŃ
JEDNOSTKI REALIZUJĄCEJ PROJEKT (JRP)
JEDNOSTKI REALIZUJĄCEJ PROJEKT (JRP)
Jednostka
Realizująca Projekt jest jednostką wdrażającą i koordynującą
realizację, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego
Infrastruktura i Środowisko, projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki
wodno - ściekowej na terenie Miasta Helu”.
W zakresie realizacji Projektu, JRP organizuje i koordynuje pracę uczestników Projektu, zapewniając w szczególności:
1. Zarządzanie i wdrażanie Projektu w zakresie rzeczowym i finansowym
zgodnie z planem płatności, harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz
harmonogramem realizacji Projektu.
2. Prowadzenie rachunkowości Projektu.
3. Sporządzanie i aktualizację planu płatności, harmonogramu rzeczowo - finansowego i harmonogramu realizacji Projektu.
4. Opracowanie i uzgadnianie projektów kontraktów z wykonawcami oraz ich zawieranie.
5. Opracowywanie i przekazywanie miesięcznych sprawozdań z realizacji Projektu oraz opracowywanie i aktualizację planu płatności w oparciu o podpisane kontrakty.
6. Pozyskiwanie i przyjmowanie do realizacji projektów budowlanych dla zadań objętych Projektem wraz ze wszystkimi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy prawa polskiego.
7. Przygotowywanie, zgodnie z zaleceniami WFOŚiGW, dokumentów przetargowych w formie określonej przez Komisję Europejską lub według zasad wskazanych przez EBOR.
8. Przedłożenie wykonawcom dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji Projektu w zakresie ustalonym w podpisanych kontraktach.
9. Współpracę z WFOŚiGW w trakcie przygotowywania przetargów i realizacji kontraktów.
10. Organizowanie narad koordynacyjnych na terenie wykonywania prac budowlanych określonych Projektem.
11. Realizację prac budowlanych zgodnie z polskim prawem budowlanym oraz zgodnie z harmonogramem realizacji Projektu.
12. Sprawowanie właściwego nadzoru przez wyznaczony podmiot pełniący funkcję inżyniera kontraktu zgodnie z postanowieniami odpowiednich kontraktów.
13. Nadzór i udział w przeprowadzanych próbach rozruchowych, rozruchach i odbiorach cząstkowych i końcowych części lub całości zadań objętych Projektem.
14. Organizację przeprowadzenia kontroli finansowej całego Projektu zgodnie z Memorandum Finansowym przez niezależną, posiadającą odpowiednie uprawnienia, firmę audytorską w cyklu rocznym po upływie każdego roku obrachunkowego.
15. Możliwość wglądu w realizację Projektu w każdej jego fazie przedstawicielom WFOŚIGW, Komisji Europejskiej, i innych uprawnionych instytucji.
2. Prowadzenie rachunkowości Projektu.
3. Sporządzanie i aktualizację planu płatności, harmonogramu rzeczowo - finansowego i harmonogramu realizacji Projektu.
4. Opracowanie i uzgadnianie projektów kontraktów z wykonawcami oraz ich zawieranie.
5. Opracowywanie i przekazywanie miesięcznych sprawozdań z realizacji Projektu oraz opracowywanie i aktualizację planu płatności w oparciu o podpisane kontrakty.
6. Pozyskiwanie i przyjmowanie do realizacji projektów budowlanych dla zadań objętych Projektem wraz ze wszystkimi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy prawa polskiego.
7. Przygotowywanie, zgodnie z zaleceniami WFOŚiGW, dokumentów przetargowych w formie określonej przez Komisję Europejską lub według zasad wskazanych przez EBOR.
8. Przedłożenie wykonawcom dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji Projektu w zakresie ustalonym w podpisanych kontraktach.
9. Współpracę z WFOŚiGW w trakcie przygotowywania przetargów i realizacji kontraktów.
10. Organizowanie narad koordynacyjnych na terenie wykonywania prac budowlanych określonych Projektem.
11. Realizację prac budowlanych zgodnie z polskim prawem budowlanym oraz zgodnie z harmonogramem realizacji Projektu.
12. Sprawowanie właściwego nadzoru przez wyznaczony podmiot pełniący funkcję inżyniera kontraktu zgodnie z postanowieniami odpowiednich kontraktów.
13. Nadzór i udział w przeprowadzanych próbach rozruchowych, rozruchach i odbiorach cząstkowych i końcowych części lub całości zadań objętych Projektem.
14. Organizację przeprowadzenia kontroli finansowej całego Projektu zgodnie z Memorandum Finansowym przez niezależną, posiadającą odpowiednie uprawnienia, firmę audytorską w cyklu rocznym po upływie każdego roku obrachunkowego.
15. Możliwość wglądu w realizację Projektu w każdej jego fazie przedstawicielom WFOŚIGW, Komisji Europejskiej, i innych uprawnionych instytucji.